En liten fortsättning

Uppdaterar rätt sent, eller tidigt kanske man borde säga.
Ni undrar väl vad jag gör uppe?
Jag kunde inte sluta tänka på boken Jessica's Guide to Dating on the Dark Side, och när jag tittade på den underbara bokens baksida såg dag något som förgyllde min dag... eller natt.

Om man går in på författarens hemsida så kan man läsa fortsättningen på boken.
Hon hade skrivit ett kapitel om dagen förra året, dock så tänker jag inte avslöja mer än så, det är bättre om ni läser boken innan ni kollar in hemsidan, för det kan bli lite mycket spoilers annars.

Jag tycker att det är jättebra att det fanns en liten fortsättning på boken, annars skulle jag ha blivit tokig om jag inte fick veta vad som hände och så.

Visst kan man ju läsa fanfics eller skriva egna fortsättningar, men kom igen, det är ju inte direkt samma sak, eller hur?

Nu kan vi bara vänta på hennes andra bok, Jekel loves Hyde som kommer till våren.. här har ni ett litet smakprov.
Den har inget med Jessica's Guide to Dating on the Dark Side att göra, men det behöver ju inte vara sämre för det, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback