Kvällsuppdatering

Jag har inte uppdaterat på sistone, pga. att jag läser serien som jag senast skrev om, och det kan ju inte vara så kul att läsa om de böckerna hela tiden.
Med tanke på att läsåldern till dem är 9-12 år, haha.
Fick veta att det finns 30 böcker totalt, men Sverige övarsatte bara 20 böcker och de resterande böckerna finns inte ens i Sverige på engelska, och det störde jag mig så innerligt på, för jag vill läsa klart serien och inte att den ska sluta så konstigt.

*****************************
Sedan har jag gått och blivit sjuk så att jag inte orkar göra något förutom att sova bort hela dagarna, så jag kan inte titta på någon film och recensera den.
Jag vet, det är rätt så sorgligt.
Jag förstår dock inte varför de andra inte skriver, får ta ett allvarligt snack med dem.

*****************************
Snart får jag ett bokpaket med 3 böcker som jag ska läsa när de kommer (och ta paus från Jessica & Elisabeth-serien) och då börjar jag recensera igen, böckerna är följande: Shiver, Jessica's guide to the dark side och Hamlet, och de är väldigt olika varann, men mer detaljer får ni såklart i recensionerna.
*****************************
Detta inlägget är typ det första utan bilder, så jag hoppas att ni orkar läsa denna text, annars skriver jag den helt i onödan.
Men får sluta nu och sova, läsa eller titta på film, får tänka ut vad jag ska göra.
Ha det bra! :)



Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Krya på dig!

2010-01-14 @ 08:13:32
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Emmelist

härligt. inte många som kan hålla emot grupptryck!

2010-01-14 @ 22:23:24
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lina

älskar böcker!

2010-01-15 @ 21:04:08
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: natta

just nu: tävling på bloggen där du kan vinna ett fint handgjort smycke, kika in om du vill veta mer.



Puss Kram

2010-01-15 @ 21:36:22
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback