Intervju

Namn: Karin
Ålder: 16
Intressen: dans, musik, tv, film, böcker och vänner

M U S I K :

Favorit artist/band? : McFLY
Varför? : För de lyckas alltid göra mig glad. Det spelar ingen roll hur nere man är. De förgyller mina dagar.
Favoritlåt och varför? : Jag har flera hundra, men en låt som hängt med i flera år är Glorious av Andreas Johnson.
Vilket är ganska konstigt, för jag lyssnar aldrig annars på honom. Annars är Kärlek är för dom av Thåström en favorit nu.
Vilka artister/band har du sett live? : Iron Maiden (x3), Hardcore Superstar (x4), Backyard Babies (x2), Brolle (x4), U2, Ac/Dc, The Boopers och snart Rammstein
Och vilka var bäst? : Iron Maiden, Brolle och Hardcore Superstar
Hur ofta lyssnar du på musik? : Varje dag, varje minut, varje sekund (på ett ungefär)

F I L M & T V:

Vilken är din favoritfilm? : Stolthet & fördom (den nya) eller Härskarringen
Varför? : För de är bra. Man kan kolla på dem, men ändå inte bli trött på dem. (Kan alla repliker till Härskarringen)
Favoritskådespelare? : Johnny Depp, Joaquin Phoenix, Jonathan Rhys Meyer och Ed Westwick
Favoritskådespelerska? : Rachel McAdams, Kristen Bell och Leighton Meester
Sämsta filmen du har sett? : The Fast and the Furious: Tokyo Drift, det bästa med den filmen är sluter, för den är slut och Vin Diesel tycker upp i en sekund
Vilka tv-serier följer du? : Gossip Girl, Veronica Mars (går ej), Coupling (går ej)

B Ö C K E R :

Bästa boken du har läst? : Barn 312 av Hans Ulrich Horster
Varför? : För den är helt underbar. Man gråter från första sidan, till sista.
Favoritförfattare? : Jodi Picoult och Sophie Kinsella
Karaktärer ur böcker som du gillar speciellt? : Antagligen Emmett Cullen och Rosalie Hale ur Twilight Saga av Stephenie Meyer. Och Pippin & Aragorn ur Härskarringen av J.R.R. Tolkien

Något annat du vill tillägga? : Att musik, film, tv och böcker är underbart.
Ja, jag säger Härskarringen och inte Ringarnas herre. Man kan säga att jag
är Team Åke Ohlmarks och inte Team Erik Andersson. Även om han har fått kritik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback