Bokstol

Ett snabbt lite udda inlägg nu.
Jag vill visa er att man kan göra fler saker med böcker än att bara läsa dem.



Och ja, de går att sitta på jag lovar, jag har faktiskt testat själv.
Och jag väger faktiskt en del ;)
Bildbevis:



För övrigt bjuder jag på den hemska bilden på mig, har en enormt skum min, och så vill jag bara säga att böckerna inte rasade när jag satte mig.
Det är i stort sätt alla böcker jag har, har väl lite spridda böcker i andra rum, runt 5-6 styckna.
Borde ju börja lite med recensioner här i bloggen också.
Sedan kanske man borde skapa en ny kategori med en massa noveller och berättelser, kanske veckans novell eller ha en hel berättelse fast i olika kapitel lite då och då?
Vad säger ni om det?
Aja, vi får se hur det blir med den saken, ha en trevlig kväll! :)



Kommentarer
Postat av: Nath

Oh vad fräckt! Och jag gillar din ide om novellerna! :D:D

2010-01-07 @ 00:09:38
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

haha vilken fin ;)

2010-01-07 @ 20:18:16
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback