Dollhouse

Okej, ett sista inlägg för Tv-serier för idag.
Jag har inte heller sett denna, men den verkar vara intressant.
Dock ser affiischen ut som om serien handlar om bimbos.
Aja, ni får avgöra själva, jag ska ge den ett försök när jag har tid! :)

.


I Dollhouse ser vi en ung kvinna vid namn Echo, en medlem av en grupp människor som är kända som "Actives" eller "Dolls." "The Dolls" har fått sina personligheter rensade så att de kan anpassa sig med nya personer, såsom minne, skicklighet, och språk, rensas för olika uppgifter. De anlitas för särskilda jobb, brott, fantasier, och enstaka goda gärningar. I uppdragen, övervakas Actives av Handlers. Mellan uppgifter, blir de hjärntvättade så de får ett småbarns beteende, och bor i ett framtida laberatorium i en gömd byggnad kallad "The Dollhouse". Echo, som från början är hjärntvättad, blir allt mer självmedveten.

Hoppas ni inte blir irriterade när jag lägger upp så många tv-serier efter varandra, haha.
Kram på er.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback