Uppdatering

Nej, jag har inte försvunnit från bloggen eller nåt.
Har bara haft en massa annat för mig.
Ända sedan min födelsedag (20/11) har jag vartit upptagen.
Jag var på midnattsvisningen av New moon, det var ett ovanligt firande av min födelsedag, och sällskapet med tjejkompisarna var det bästa av den tiden.
Sedan har jag varit med min kompis "Pink Spider" på bloggen som skriver lite då och då.
Vi tittade på ett antal skräckfilmer och garvade åt dem allihop! xD (det var så värt den smajlisen).
Vi tittade på "Raincarnation" som var lite väldigt rolig fastän det var en skräckfilm.
På "boo" som var kostig så vi tittade inte på hela, på "They" som var kul att alla med nattskräck som barn blev tagna till en konstig svart värld och bllev mördade när de blev vuxna! Haha.
vi tittade på den japanska versionen av "The uninvited" dock så tittade vi inte på den, vi typ gjorde lite annat som att garva ihjäl oss och lekte med min katt, haha.
När vi inte hade fler filmer att se på så tittade vi på en TV-serie som heter Special Unit 2, som äger!
Dock så tyckte Pink Spider att den såg ut att vara från 80-talet, men haha.
Sedan så har jag varit hos min mormor också.
Som sagt, har haft fullt upp.
Funderar på att ha en ny kategori här på bloggen som heter "kvällsmys" eller dylikt.
Ni får se sedan vad den handlar om och om den blir officiell här, haha.
Ska fortsätta med mina specialer, har massvis med saker kvar att skriva om, och det förvånar mig att Jenny inte har skrivit någon mer special, får snacka allvar med henne ;).
Aja, kram på er!
Skriver antingen imorgon eller senare ikväll om jag blir lite piggare.



Kommentarer
Postat av: mia

hej!

tkr du om att läsa så kan du kolla min blogg, för jag älskar att skriva (;

haha, nej men i min blogg hittar du både noveller och dikter.

ha en bra kväll, kram :)

2009-11-28 @ 18:20:18
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback