Prom Nights From Hell

Som min andra special tänkte jag skriva om en bok som heter Prom Nights From Hell. Det är egentligen en samling av kortare berättelser som är ca 50 sidor var. De är skrivna av olika kända författare.

The Exterminator's Daughter av Meg Cabot
The Corsage av Lauren Myracle
Madison Avery and the Dim Reaper av Kim Harrison
Kiss and Tell av Michele Jaffe
Hell on Earth av Stephenie Meyer

Alla handlar om samma sak, en bal. Och som namnet kanske säger, det är ingen vanlig bal. I alla händer det hemska och onaturliga saker.

Jag skulle kanske kunna skriva mer om varje del, men jag gör inte det nu. Ska läsa om boken igen så kommer jag kanske ihåg mer. Men någon gång kommer det nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback