Kvällens album

Jag har inte skrivit ett inlägg på fyra dagar.
Tänkte att jag borde slänga in ett litet inlägg, haha.
Kvällens album är Love and other disasters av Sonic Syndicate.
Varför? Kanske ni undrar.
Jag höll på att vissla i mitt rum, och pappa ropade till mig att sluta vissla.
Han sa även att jag skulle sätta på en skiva istället.
Det blev just detta album.



Vilket kommer till när jag köpte skivan.
Det var faktiskt i Bengans i Stockholm.
De spelade även live, de var asbra.
Så fick jag även min skiva signerad, haha.
Underbart minne.

Min absoluta favoritlåt på detta album är Jack of Diamonds, den äger solklart, och ingen av de andra låtarna kan ta dess plats någonsin.
Ni ska få höra låten så förstår ni vad jag menar.



När jag väl tänker på det så uppskattar nog inte så många av er den här sortens av musik.
Själv lyssnar jag på sånt dygnet runt.
Iallafall när jag lyssnar på musik.
En lättare version av Sonic Syndicate är enligt mig Dead by April.
Lika bra, men olika.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback