Senast köpta filmer...



1. When in Rome, Kristen Bell & Josh Duhamel. Trailer. 2. Valentine's Day, Julia Roberts, Jessica Biel, Ashton Kutcher & Jennifer Garner. Trailer. 3. Penelope, Christina Ricci & James McAvoy. Trailer. 4. S.W.A.T., Colin Farrell & Samuel L. Jackson. Trailer. 5. The Men Who Stare at Goats, George Clooney & Ewan McGregor. Trailer. 6. Echelon Conspiracy, Shane West & Martin Sheen. Trailer. 7. Sherlock Holmes, Robert Downey Jr & Jude Law. Trailer. 8. Dumpa honom!, Scarlett Johansson, Ben Affleck & Justin Long. Trailer.

Dessa åtta filmer fick jag hem när Ginza har sin filmrea. Väldigt bra! Dock har jag sett 1, 3, 4 & 8 innan. Men gillade de, så.. När jag har sett filmerna får ni en vanlig recension om varje film. Men hinner inte se de nu, ska först kolla på Easy A, blev lite sugen när jag läste Mariams recension på den filmen. Se under. Och så är det nyårsafton. Ingen tid för att sitta hemma och kolla på film inte.

/ Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback