Kvällens musiktips

Här sitter jag i sängen och lyssnar på musik via xbox.
Haha, jag tycker att det är mycket säkrare att ha de via en hårddisk som inte kraschar, alltså har man en extern hårddisk och installerar lite på xboxen, och så vips så kan man lyssna på musik, och inte vara orolig.
Man kan även lägga in avi- och mp4-filmer, men det är en annan historia.
Jag lyssnade på en låt med Dropkick Murphys som jag faktiskt aldrig hört förut, även fast jag haft den låten i flera år nu, haha!
Så går det när man har för mycket musik.
Låten heter The Auld Triangle och börjar väldigt lugn och harmoniskt så att man nästan hinner bli rädd när farten börjar, haha.
Ni ska få lyssna på den låten




Berätta gärna vad ni tyckte om den.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback