Journeyman

Det känns som jag uppdaterar väldigt mycket den senaste timmen, haha.
Men det finns ju så mycket bra, att den inte går att undvika!
Jag har dock inte sett denna serie, men borde nog göra det.


.

Kevin McKidd som också skådespelat i serien Rome spelar här karaktären Dan Vassar. Dan är lyckligt gift och har en son med sin fru. Det verkar som om han har allting fixat för sig men Dan börjar resa till dåtiden. Några liv lyckas han förändra, både till det bättre men ibland också till det sämre. Under resan träffar han Livia, en kvinna som han var förlovad med när hon dog i en flygolycka. Dan vet att han har en chans att rädda henne men hur skulle det påverka hans egen framtid?

Måste se denna, haha förlåt at jag skriver om så mycket Tv-serier, men jag är efterbliven och upptäcker alla nu.
Haha.
Men iallafall, denna låter bra.
Nu ska jag bara ha tid att titta på alla serier jag skriver om. :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback