Being Human

Haha, jag hittade just en Tv-serie som verkar rätt skum.
Och skumma serier gillar ju vi. ;)
Jag måste ta reda på mer om denna, för den verkar rätt flummig.
Det är iallafall mitt första intryck av den.
Måste se den för att slutgiltiga mitt omdöme, haha.
Iallafall, bild och handling kommer nu.

.


Mitchell är en 120 år gammal vampyr, George är en mycket intelligent varulv och Annie är ett spöke med torgskräck som dog under mystiska omständigheter. Dessa tre vänner bor tillsammans och försöker hitta en liten bit hopp och glädje trots sin ovanliga position på denna planet.

Om detta inte låter flummigt så vet jag inte vad som gör det.
Som sagt jag måste verkligen se ett avsnitt.
Haha, den kanske är lika flum som jag blir av vanlig cola.
Isåfall är det VÄLDIGT läskigt, kan jag tala om. xD
Ni som har sett den kan väl berätta om den är flummig eller inte?
Det skulle uppskattas mycket, haha.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback