Vampyrens kärlek

Herregud... världen är allt bra liten, jag får rysningar.
Jag vill skrika...
Jag är så efterbliven.
Ni förstår inte vad mitt babbel innebär, eller hur?
Men The Vampire Diaries som jag skrev om i förra inlägget... den heter Vampyrens Kärlek på svenska...
Och jag har bok nummer två av den.
Herregud, hur sjutton kunde jag vara så blind, det står alla namn.
Elena, Damon,Stefan Salvatore (svenska stavningar).
Herregud, jag har inte ens läst den boken.
Men jag borde ha förstått det, har ju läst baksidan hundra gånger, och jag borde ha fattat när jag skrev om att de böckerna kom ut 14 år innan Stephenies böcker, och så har jag en.
Ja, det är jag i ett nötskal.
Denna bok är från 1997.
Borde jag läsa den?
Eller ska jag se klart hela The Vampire diaries på tvn?
Jag måste skaffa ettan till denna bok innan jag kan läsa denna.
HAha, jag är i chock, kan fortfarande inte fatta det.
Borde ju ha känt igen författarens namn.
Eller ja, det gjorde jag, men jag tänkte att det var författaren till Kalla kårar.
Men det är ju helt fel, den är ju skriven av R.L Stine kom jag på nu.
Haha.
Måste berätta det för sandra, hahaha, fast hon läser kanske detta.
Bild på boken som jag har:

.
(Eget foto, hittade inget på internet)

Haha, men seriöst.. Kan inte fatta det.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback