The Vampire Diaries

Jag skrev ganska många inlägg igår, så jag skrev inte detta då.
Men iallafall.
Idag så kommer ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries i USA, vilket betyder att vi kommer kunna att se den i morgon online. ;)
Och så har jag, vid något tillfälle, sagt att den serien är "wannabeTwilight", men tydligen så skrevs böckerna (som serien är baserad på) redan 14 år innan Stephenie skrev Twilight.
Gissa om jag blev chockad när jag hörde det.
Haha Sandra (hon som bloggar här lite då och då) trodde inte på mig när jag sa det.
Jag har verkligen fallit för denna serie.
Jag kanske borde läsa böckerna?
Får leta på internetbokhandlar och se.
Det kanske inte finns i Sverige.
Men jag ska leta, tänk om böckerna är bättre?
Iallafall, jag längtar som bara den till att få se avsnitt 4, haha, jag har blivit helt besatt.

. VS. .


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback