MTV Europe Music Awards 2009

Jag håller på att rösta på Green day hela tiden nu.
För jag tycker att de verkligen är värda att villa kategorin "Best LIVE act"
för de ägde verkligen live.
Jag skojar inte, det var den bästa konsert jag varit på, och de är värda ett pris.
De hade med publiken, de gjorde upplevelsen för alla jävligt rolig.
Det går liksom högre än de förväntningar man har på en konsert.
Därför tycker jag att de borde vinna.
För jag tror inget annat band/artist klarar av det som de gjorde för att vara helt ärlig.
De som hatar Green Day skulle ändra sig om de fick se dem live.
Helt seriöst.
Man kan även rösta på andra artister och band, men just nu skriver jag om Green Day, haha särbehandling på hög nivå.
Jag kommer aldrig glömma den konserten, rösta på de också genom att klicka på bilden.
Annars kan ni kicka på den och gå vidare till något annat band ni vill rösta på, haha.

.

Haha, ser ni inte vad deras ansikten säger? "RÖSTA pÅ OSS!" haha.

Här kan ni se varför jag tycker att ni kan rösta på dem:



Väldigt få skulle faktiskt spela nakna inför flera tusen människor.




Och i videoinlägget sa jag att jag inte skulle filma och vara olaglig, men nu är det inte jag som är olaglig, jag snodde den här från YouTube, och det är i stockholm i hög kvalitet, ni ser ju själva hur bra denna konserten verkligen var!
Vem ska nu rösta på Green Day i MTVEMA09? :)
Ska rösta som en tok när jag kommer hem från skolan imorgon.
Måste nog ha min GD-t-shirt på mig, helt seriöst, kan inte glömma den konserten, haha.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback