MTV EMA 09

Haha, det märks verkligen vad jag har gjort när man inte kan rösta mer, haha.
Kan ni hjälpa mig att rösta mer på Green day?
Iallafall bara på Best LIVE act, det skulle betyda så mycket.
Och som jag sagt i något tidigare inlägg: Det är svårt att vara bättre än dem live, även om man inte gillar green day så älskar man dem när man sett dem live.
Så snälla, ni måste hjälpa mig, får panik när jag inte kan rösta på den kategorin mer, hahaha.
Klicka på bilden:

.

haha, ja ni ser själva.
Ni får absolut rösta på andra band och artister, men jag skulle bli väldigt glad om ni röstade bara på Green Day på Live act, det betyder jättemycket för mig och förmodligen för dem också om de vann just den kategorin.
För de är är verkligen värda det!
Kram på er.


.

Kommentarer
Postat av: Paul

collt! Gren dai e cola!! min favoriter!

2009-10-18 @ 21:03:37
Postat av: gloria

aww vad bra.

2009-10-18 @ 21:14:31
Postat av: peter

kan du inte lägga ner mer grejer

2009-10-18 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback