Blink-182

Nu ska jag blinka upp den här bloggen : D
för blink-182 är att av mina absoluta favoritband : D
över 4.000 lyssningar på lastfm^^ + mer i mobilen och när internet är nere som inte räknas med^^

Här kommer en topplista av 10 av låtarna jag gillat extra mycket denna vecka : D

1. Not Now - en av min favoriter skit skön och lyssna på både när man är glad och depp, ja på vilket humör som helst^^


2. Down - Jag har spelat sönder fingrarna på denna låt sen jag lärde mig den, en helt underbar låt^^



3. Don't Tell Me That It's Over - En låt jag älskar hårt : D



4. Another Girl, Another Planet -  Ja, jag vet att dom inte gjort den men den är ändå underbar : D fast NÄÄSTAN lika bra som orginalet xD

5. Mutt
6. Josie
7. I'm Sorry
8. When You Fucked Grandpa - HAHA jag vet men xD
9. Dumpweed
10. Asthenia


Kommentarer
Postat av: andreas

Wwwwwooooow!

2009-10-18 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback