VampireDiaries.se

Nu har man äntligen hittat en blogg med The Vampire Diaries på svenska.
Så nu kan man bara vänta på en med Vampire academy ;)
Lova att rekommendera den till mig om ni hittar en på svenska.
Men nu är det så att VampireDiaries.se har en tävling där man kan vinna en poster från tv-serien och första boken av The Vampire Diaries på engelska, det får ni ju inte missa!
Så kika in er där om ni inte vill missa den, för den avslutas nu på onsdag, den 16 december.



Klicka på bilden för att komma dit!

Jag skulle inte tacka nej till den boken, för då skulle jag äntligen kunna läsa tvåan på svenska som jag har här hemma som jag skrev om förut.
Så jag önskar er som är med och tävlar ett stort lycka till, hoppas någon av er vinner.
Ha så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback