True Blood säsong 3

I onsdags påbörjades inspelningen av den tredje säsongen av True Blood.
Två nya skådespelare kommer in i tv-serien för säsong tre.



Det är Grant Bowler (Ugly betty) till vänster, och Theo Alexander (Chuck, Pushing Daisies) som är de nya skådespelarna.

Theo Alexander kommer att spela Talbot, en intensivt vacker vampyr som är pojkvännen till Russel Edgington,
vampyrkungen i mississippi.
Talbot brinner för att laga mat och har en besk humor.

Grant Bowler kommer att spela Coot som är en varulv, och är den hotfulla ledaren för ett mc-gäng.

Det börjar likna en Twilight-saga nu när varulvar blir inblandade, dock så har jag ju inte läst "Sookie Stackhouse- serien" så jag ska nog inte uttala mig förrän jag har gjort det.

Längtar ni efter den nya säsongen av True blood?
Man blir ju lite fundersam då säsong två slutade som den gjorde.
Vad hände egentligen med Bill?
Och hur ska Sookie lista ut vad som hänt?

Det blir att se i den nya säsongen, som enligt IMDb säger ska komma i juni nästa år i USA.

Ska ni se den?



Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja visst är han romantisk? det lilla aset :P

2009-12-03 @ 01:33:05
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback