Shadow Kiss & Blood Promise

För ett litet tag sedan sa jag att jag skulle läsa de böckerna, och först tyckte jag att det var konstigt att läsa på engelska.
Liksom, jag kan läsa på engelska, men det kändes bara konstigt.
Så jag slutade läsa shadow kiss efter 20 sidor.
Men så läste jag om de två första böckerna på svenska igen och insåg att jag var tvungen att läsa den på engelska.
Så jag läste shadow kiss rätt snabbt efter det, och sedan när jag började på Blood Promise gick det ännu snabbare, för då var jag redan inne i språket.
Tog ungefär bara en natt att läsa ut den, och den är otroligt mycket tjockare än shadow kiss, haha.
Jag måste säga att det känns som om det inte finns bättre böcker än dessa, att jag inte vill läsa någon annan bokserie eller ens en liten bok emellan.
Att jag måste läsa nästa bok i serien som heter Spirit Bond först.
Dock så kommer den inte förrän den 18 Maj nästa år, så jag får vänta enormt länge.

Men jag ska köpa de båda böckerna på engelska, och Shadow kiss på svenska.
Shadow kiss på svenska kommer att heta skuggkysst, och den kommer ut i mars nästa år.
Man måste ju se hur mycket de tar bort från böckerna, känns ju som man missar massor, haha.
Nu har äntligen en bild på omslaget kommit ut, den ser exakt likadan ut som de andra två på svenska, men bakgrunden är då gul.
Jag älskar teckensnittet ;)
Här är en bild:



Angående att jag känner att jag inte kan läsa en annan bokserie och det där.
Så har jag bara känt en gång innan, och det var med en serie som heter Identitet X.
Fearless på engelska om jag inte minns fel.
Men den serien kommer att komma upp i en av mina specialer lite senare.
(LÄs Vampire Academy-serien!)
Haha..



Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad handlar den där serien om? :)

Lustigt, jag var också helt uppslukad av Identitet X när jag var yngre :)

2009-12-11 @ 08:58:38
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback