Titanic

Jag vet vad ni tänker, den filmen har ju alla sett, ingen nyhet.
Men många av er visste kanske inte att det fanns flera olika filmer med Titanic?
Den jag ska berätta om nu var före den Titanic med Leo.
Med ett år faktiskt.
Det finns flera bra skådespelare i den filmen.
Catherine Zeta Jones som bl.a. har varit med i The legend of Zorro och Ocean's Twelve.
Sedan har vi ju också Peter Gallagher som spelade Sandy Cohen i The OC.
Filmen har samma princip som den med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet
Men ändå är de så olika.
I denna film händer mycket mer, och man får se olika personer hela tiden.
Den är inte lika sorglig, jag grät inte till den här.
Men den andra gråter jag varje gång  till.
Haha, det är det enda sättet att få mig att gråta.
Jag vet dock inte om den fortfarande finns att köpa.
Man får leta sig fram, eller så har biblioteket den filmen kanske.
Här kommer en bild på denna Titanic.

.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback