The Ex - Unrated

Jag köpte denna film igår, så egentligen kanske kategorin är fel.
Men jag hann inte skriva något igår.
Jag köpte alltså The Ex.
Jag har inte hunnit se den än, men den verkar vara bra.
Filmen köpte jag bara för att Zach Braff (han som spelar JD i scrubs) var med i filmen.
Vi får se senare om filmen har lika mycket humor som i scrubs, haha.
Jag vill gärna veta vilka av er som sett denna film, och att ni skulle kunna berätta vad ni tyckte.
Jag ska snart skriva in handlingen och lägga in en bild, för er som inte sett den.
Alla ni kanske skulle kunna skicka in filmtips?
Det skulle vara jättekul.
Här kommer handlingen.



Tom Reilly är killen som har svårt att behålla ett arbete. Han och hans fru Sofia väntar sitt första barn och det betyder att det är dags för honom att växa upp. När han får sparken från sitt senaste arbete tackar han ja till sin svärfars (Charles Grodin) erbjudande om arbete på en reklambyrå i Sofias barndomsstad. Det är bäddat för katastrof. Medan Sofia försöker vänja sig vid omställningen att gå från storstadsadvokat till hemmafru försöker Tom försörja sin växande familj. Toms handledare Chip Sanders (Jason Bateman) är en irriterande tävlingsinriktad kille i rullstol - och tillika Sofias ex från high school. Chip har fortfarande känslor för henne och gör allt för att göra Toms liv bedrövligt. och ALLT för att få Sofia tillbaka!

Information tagen från Ginza.se

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback