Rip Jasmine You

Det känns hårt att säga det, men jag måste verkligen skriva av mig.
Jasmine You i det japanska bandet Versailles är död.
Och det känns verkligen inte lätt att skriva det.
För Versailles var det första japanska band (som jag visste var japanska) som jag älskade.
Musiken, kärleken i musiken.
Underbar.
En bild på Jasmine You:

.


Versailles var det band som gjorde mig besatt av japansk musik förut.
Jag gillar fortfarande japanskt, men jag är inte lika besatt.
För mig kom det som en chock, kan fortfarande inte fatta det.
Tror fortfarande att det bara nån som dragit ett dåligt skämt.
Att allt är på låtsas.
Snart lär jag väl inse att det inte är sant.
 Här kommer en bild på hela bandet, och en låt med dem.
Ni som inte gillar japansk musik... ge det en chans, öppna ditt hjärta.

.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback