Törst

Även denna bok fanns med i vampyrspecialen för böcker.
Jag har precis läst ut den och känner att jag bara vill böla.
Är det något jag verkligen älskar i en bok så är det en spännande kärlekshistoria mellan vampyrer.
Men just denna bok är oerhört sorglig så att jag (som oftast inte gråter) att släppa en flod från mina ögon.
Jag kan bara säga att jag älskar den här boken, precis som jag trodde innan.
Dock var början lite för spännande innan man fick en inblick utav den, men ändå.
Kan inte förstå att så mycket kan hända i en bok på endast 335 sidor.
Att man kan få så många känslor som varierar från sorgliga till glada.
Att en bok verkligen kan beröra en så djupt.
Den är inte alls som andra vampyrböcker jag läst.
Jag trodde faktiskt att den skulle vara en liknade variant till Vampyrens märke.
Tänk vad fel jag kunde ha.
Ni som inte har läst den än och kommer inte att läsa så säger jag bara att det är ett stort misstag att låta denna bok glida från era händer.
Låna på bibliotek eller nåt ni som inte har råd.
För denna bok får man verkligen inte missa.
Precis som Vampyrens märke är denna också min favorit, och jag vet verkligen inte vilken jag gillar bäst.
Båda är olika men lika bra.
Här kommer en bild på denna underbara bok.

.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback