Tokio Hotel

Som ni kanske vet så släpper Tokio hotel nytt album den 22 sep, den kommer att heta Automatish. Men dom släpper en till också jag blev lite förvirrad men fick reda på att det inte bara var ett album utan två stycken! Den heter Humanoid och släpps den 6 oktober. Och jag blev såklart jätteglad när jag fick reda på det.

Vad jag har fattat så innehåller Automatish Tysk musik,och Humanoid Engelsk musik.
Det kommer även att finnas '' humanoid deluxe'' där man får 12 låtar + 4 st i cd 2, den vanliga innehåller bara 12 låtar. Jag vet ännu inte om det kommer att finnas en '' Automatish deluxe'' men så fort jag får reda på det så skriver jag det här.

Såhär ser omslagen ut:



// Saaaaandraah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback