Psych

Haha, jag har börjat skriva om en massa vampyrserier på TV och så, men detta handlar dock inte om vampyrer, hoppas ni inte blir besvikna. ;)
Men jag har så tråkigt nuförtiden, har sett alla bra tv-serier, och de bästa såsom Special Unit 2, Xena - Warrior Princess och Moonlight har slutat nu.
Vilket är väldigt sorgligt för min del.
Dock ser jag ju på The Vampire Diaries, fast jag måste vänta till en vecka framåt för att få se nästa avsnitt. (Haha synd om mig.)
Så nu har jag inte något att titta på.
Det var då jag kom på Psych, som jag tittade på för två år sedan (som jag glömt bort).
Men den äger!
Så jag ska börja titta på den igen, haha.
Har glömt bort de första avsnitten, men det skadar ju inte.
Bild och handling kommer nu. ;)

.


Shawn Spencers far, polisen Henry Spencer, lärde sin son att se till detaljer. Därefter utarbetade Shawn en massa metoder för att komma ihåg allting han ser runt omkring sig. Shawn har utvecklas till ett supervittne med extremt bra härledningsförmåga. Han lurar polisen att han är synsk och öppnar därefter en detektivbyrå med sin bästa vän Burton Guster.


Och nu såg jag även att denna serie kommer att visas på kanal 9 i början på oktober.
Dock kommer jag säkerligen glömma bort det.
Men det är en sån tur att de bytt ut Hallmark och satt in kanal 9 istället hos mig.
Så mycket bättre program där.
(Fast jag tittar inte på Tv så ofta egentligen, hahaha.)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback