The Candy Spooky Theater

Jag älskar detta band.
De är ett Japanskt *vadmannuskakalladet* band som inspirerar sig från halloween och The Nightmare Before Christmas.
Och jag tyckte att det var passande då det snart är halloween.
Min favorithögtid på året.
Haha, nej, kanske inte.
Men det är en underbar tid.
Så mycket man kan göra med design osv.
Men detta band är ett sött halloween-band kan vi kalla de för. 
Musiken är inte läskig untan man känner att halloween är här eller kommer, och att man ska vara glad och ha det bra.
Så känns det för mig iallafall.
Det var det första japanska band som jag hörde och som fick mig att vilja lyssna mer på japanskt.
Året 2007, kommer aldrig att glomma det.
Fast jag hörde dem inte på halloween utan faktiskt i mars någon gång och längtade till halloween så jag kunde sätta på musiken på högsta volym i huset.
Haha, det längtar jag efter nu med då om jag ska vara ärlig.
Men iallafall, här får ni höra det underbara bandet The Candy Spooky Theater med deras underbara låt som är min favorit, Trick or Treat.



Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DD

2009-10-11 @ 13:26:25
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback