Oktober.

Det märks att hösten börjar komma, här sitter jag och skriver i tumvantar, vilket faktiskt går ganska bra.
Kan dock endast skriva med pekfingret då, hahaha.
Visst längtar man efter varm choklad med skummjölk, eller kanske te att dricka.
Jag fryser även fast jag har en kofta och vantar på mig... då jag ligger under täcket, haha är lite frusen av mig.
Men det roligaste med månaden Oktober är att det är väldigt nära till Halloween.
Jag tycker att denna blogg ska byta design snart, till halloweentema.
Kommer även sätta upp ett halloweentema på min personliga blogg (som jag nästan aldrig skriver i numera, men ska nog börja då jag har kommit på rätt design så man får lite inspiration!)
Förstås kommer vi säkerligen ha en halloweenspecial på böcker och filmer och även musik.
Mer kommer jag avslöja senare.
Fast det är förstås bara vad jag tänker göra, jag vet inte vad eller om de andra kommer göra några specialer eller nåt.
Ni får pusha på dem till att skriva mer i bloggen, haha ;)
Jag ska nog påbörja lite på den nya designen, och så får vi rösta om vilken som blir bäst av oss och så lägger vi upp den.
Fast nu ska jag ge min katt lite mat, och sedan antagligen göra SO-läxan eller titta på ett avsnitt av någon bra tv-serie och dricka lite varm choklad.
Vi får se vad jag gör, haha.
Kram på er, hoppas ni inte fryser ihjäl!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback