Muse, Hovet, 24:e Oktober = Awesome!!

ja somsagt Muse i Sverige kan det bli bättre?
innan gick jag och längtade som fan till den 24:e oktober och när det verkligen var igång så kändes det helt overkligt, bara att se dom tre stå där och spela var fantastiskt.
Det var så bra att jag inte ens märkte av att jag mådde dåligt.
Jag ville inte att det skulle sluta och vill fortfarande inte det.
det var perfekt ljud, perfekt stämning pefekt ljusshow, ja perfekt allt faktiskt.
Det är så svårt att säga vad som var bäst för allt tillsammans var underbart!!

det är så svårt att säga bästa låten men om jag måste välja blir det nog "Time Is Running Out" sån härlig låt.

Sämst var nog förbandet (haha!)

Här kommer två låtar jag filmade, och det finns mer på min Youtube Kanal. http://www.youtube.com/user/TheChrill

Supermassive Black Hole:



Resistance:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback