Drag me to hell

Jag har länge velat se denna film.
Och nu ska jag äntligen göra det också.
Bättre sent än aldrig, haha.
Iallafall, här kommer bild och handling:

.


Christine Brown (ALISON LOHMAN) är en ambitiös bankrådgivare med en charmerande älskare och en lysande framtid. Men allt förändras då den mystiska Fru Ganush kommer till banken för att be om förlängning på sitt förfallna huslån. Borde Christine ge den gamla damen en hjälpande hand eller neka henne förlängningen för att imponera på sin chef för en möjlig befordran? Christine väljer olyckligtvis det sista alternativet och sätter Fru Ganush i konkurs och tar ifrån henne hemmet. Som hämnd kastar den gamla kvinnan en förbannelse på Christine som gör hennes liv bokstavligen till ett helvete. Ondskan kommer närmare och närmare och Christine måste finna ett sätt att rädda sig från evig pina. Men hur långt är hon villig att gå för att bryta sig loss ur förbannelsen?


Haha, jag var tvungen att ta denna bilden istället för filmomslaget, som sagt, det är ju halloween nu och omslaget är ju inte läskigt, fast detta är mer kul.
Aja, hahaha, nu ses vi om 1 timme och 35 minuter, haha.


.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Oj käre son!

Jag är nog lite gammal för sånt..

2009-10-18 @ 20:50:51
Postat av: Gunilla

Åh käre son!

Jag är för gammal för sånt.

2009-10-18 @ 21:00:17
Postat av: Amanda ^^

Haha, den är läskigt överskattad. Skrattade jättemycket åt killen med.. getdemonen i sig. (A) xD

2009-10-19 @ 20:09:37
Postat av: Amanda Östman

Haha, den är läskigt överskattad. Skrattade jättemycket åt killen med.. getdemonen i sig. (A) xD

2009-10-19 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback