Uppdatering

Eftersom det är ganska lugnt här på bloggen så funderar jag på att skriva om alla böcker, filmer, album och spel som jag har.
De andra bloggarna här kan göra detsamma om de tycker så.
Det blir mycket enklare, och ni kanske verkligen hittar något som ni inte visste fanns.
Jag kan skriva om allt jag har (kanske även låna lite från kompisar och föräldrarna också.)
Massa saker att läsa om, och så slipper vi ha denna idétorkan här.
Jag lovar er att tillsammans blir det över 1000 saker att skriva om.
Fast när det gäller serier och sådant så får jag väl skriva dem tillsammans, annars kanske det bara blir jobbigt att läsa.
Det känns som om jorden kommer gå under på fredag, min 16-årsdag, kanske den går under då istället för den 21 December 2012?
För ni har väl sett den filmen?
Eller ska åtminstone?
Här kommer trailern






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback