Brand new eyes

Så kommer Paramores nya album att heta.
Den kommer att släppas i Sverige den 30 September i år.
Jag har hört deras singel från det albumet som heter Ignorance och jag tyckte att den var jättebra.
Här kommer hela låtlistan:

1. Careful
2. Ignorance
3. Playing God
4. Brick By Boring Brick
5. Turn it off
6. The Only Exception
7. Feeling Sorry
8. Looking Up
9. Where The Lines Overlap
10. Misguided Ghosts
11. All I Wanted
12. Decode (Twilight Soundtrack Version)

Informationen är tagen från CDON

Jag kommer iallafall att köpa albumet när det kommer ut, vilka av er ska göra det? :)

Jag skulle gärna lägga in ett klipp från Youtube på låten Ignorance, fast det fanns bara liveversion.
Man hör ju så lite när alla skriker, eller vas säger ni?
Ni kan ju alltid titta själva om ni vill höra låten :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback