Alice i Underlandet

Tim Burton håller på med ett nytt filmprojekt nu, med olika kända skådespelare.
Filmen heter Alice i underlandet.
Många av er känner kanske igen den från den tecknade filmen.
Den 5 mars nästa år kommer den till Sverige.
Förmodligen på bio
Innan ni får se trailern ska jag berätta vilka kända skådespelare som är med.

Johnny Depp (Sleepy Hollow, From Hell, Edward Scissorhands) - The Mad Hatter
Helena Bonham Carter (Sweeney Todd, Harry Potter, Big Fish) - The Red Queen
Michael Sheen (The Twilight Saga: New Moon, Underworld: Rise of Lycans, The Queen) - The White Rabbit
Anne Hathaway ( Djävulen bär prada, Bride Wars, Pretty Woman) - The White Queen

De var de kändaste skådespelarna i filmen.
Hela rollistan och mer om filmen hittar ni här.
Nu kommer vi till trailern.



.

Kommentarer
Postat av: Ingrid 8DD

Nu kommer jag ju komma ihåg när filmen visas, på min födelsedag 8D

2009-07-28 @ 22:07:12
Postat av: Tessie

Vad bra, :D Jag ska komma ihåg att gratta dig :)

2009-07-28 @ 22:29:15
URL: http://musikfilmochbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback