Tusen gånger starkare

Boken Tusen gånger starkare blir film.
Den är skriven av Christina Herrström som även har skrivit manuset till den kommande filmen.
Jag äger faktiskt den boken, men varje gång jag försökt läsa den så blir jag så uttråkad.
Det är inget som händer i boken, den är skriven på ett konstigt sätt.
Ja, det är bara vad jag tycker.
Jag har faktiskt aldrig kunnat avsluta den boken.
Jag hoppas att den blir bättre som film.
De har redan börjat spela in, den 6 juli för att vara exakt.
Och den pågår till den 28 augusti.
Dock får vi inte se den förrän i september nästa år.
Här har ni bokomslaget iallafall.
Finns ännu inte någon fimposter, vad jag vet.



Information tagen från SF

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback